søndag 1. november 2009

Pepsi, pizza og film..

Det har reddet dagen min i dag.. Jeg har til nå sett 3 filmer. Den nye snowboardfilmen var ikke så bra som jeg trodde. Skuffet! Men jeg fikk den med Playboard, så slapp og bruke penger på den..

Gårsdagen tok helt av, så det er derfor dagen ikke tar helt av i dag.. Fyllesjuk2k! Glad for at frihelgen varer til kl 16.00 i morgen.

På fredag dro jeg til Hamar. Shoppet litt og koste meg masse! Line har kommet hjem fra Spania og vi jentene var glade!! Hun hadde fikset masse god mat og masse god drikke. Fikk endelig sett Sex and the City the movie. Omg, den var bra! Jeg lovet meg selv å ikke se den før jeg var ferdig med å se hele skoesken, men jeg var svak.


Zippo, verdens herligste hund. Zippo flyttet til Flisa med mamma i dag, og tårene kom. Det er trist, men han kommer på besøk i helgene.

Jeg fikk tak i det jeg skulle ha på Hamar. Snowboardbag og stripete genser. Happy.

Ingen kommentarer: