fredag 11. desember 2009

Det er helg folkens

Herlig! På torsdag begynner jeg i ny jobb. Det blir litt kjedelig i lengden å gå uten jobb.. To uker uten jobb er altfor lenge for meg.. Så jeg er klar for å tjene litt penger igjen. SMIL!

I kveld kommer mamma og Zippo på helgebesøk. Det blir koselig. Det ble dessverre ingen tur til Hamar i helga, men da tar jeg turen dit til uka.


Jeg savner deg..


Hva skjer framover i Lines verden?
  • Lørdag: bakken, god mat og filmkveld hjemme.
  • Søndag: julebord på hotellet med gamle kollegaer. Party!
  • Mandag: fyllesjuk I guess, kjærestekos og Hamar.
  • Tirsdag: julegaveshopping på Hamar og videre til Sverige med mamma.
  • Onsdag: bakken og 1 måned med den beste. Lykkelig!
  • Torsdag: 1. jobbdag i billetten.
  • Fredag: jobbe i billetten. + kanskje bursdagsfest på Hamar?
  • Lørdag: juleverksted hos Espen og gutta med grøt og gløgg med noe godt i. Moro!
  • Søndag: fyllesjuk I guess og kjærestekos.
Look forward to it! SMIL! Under to uker til jul nå. JEIJ!

Ingen kommentarer: