fredag 25. desember 2009

GOD JUL

Julen er her og jeg er så lykkelig. Det er så godt å være forelsket i jula. Det var så koselig å være på jobb på i går. Folk var så blide og glade, og jeg fikk julegave av sjefen som gikk på ski over hele fjellet for å glede alle som jobbet på juleaften. Vi var i kirken, spiste masse god mat, smilte, lo, åpnet pakker og jeg pratet lenge med kjæresten min før jeg pakket meg inn under dyna. Jeg er utrolig fornøyd med gavene, og den fineste gaven fikk jeg av han.


I dag var det godt å ikke måtte stå opp kl 06.15. Vi startet dagen med årets beste frokost. 1.juledag frokosten er den beste av alle. Senere dro brodern og jeg til bakken. Det var helt fantastisk. Trysilfjellet, ILU!

Jeg fikk sett på Alene Hjemme 1 i dag, og nå laster jeg ned musikk. Endelig! I kveld skal jeg til den beste. HJERTE. I morgen er det jobb igjen og senere skal Espen og jeg på juleball med mange glade folk. Det blir bra.

Kos dere masse i jula. Det skal jeg. SMIL.

Ingen kommentarer: