tirsdag 8. desember 2009

Hvilken farge?

Da har jeg bestemt meg for å gå for OnePiece isteden for Heltdress, Heldress eller Kosedress.. Var litt usikker på om jeg i det hele tatt kom til å bruke den, men jeg tror jeg kommer til å bo i den når jeg har begynt å jobbe i fjellet.. Det kommer til å bli en del kalde dager, og da er det greit å hoppe inn i en OnePiece etter en varm dusj når arbeidsdagen er over.

Nå som jeg har bestemt meg for å kjøpe EnBit, så mangler jeg bare å finne ut hvilken jeg skal ha.. Du får de i såå mange fine og freshe farger, så det er ikke lett å velge.. Men de på bildet over er de det står imellom..

  • Marine blå
  • Grå
  • Fersken
  • Marine blå m/ hvite striper
  • Lilla
  • Lilla & fersken 50/50
  • Rosa
Noen som kan hjelpe meg??? Eller jeg finner nok ut av det.. Men hvilken synes du er finest?? Tenker jeg bestiller i løpet av neste uke. SMIL!


I'm gonna love you!

Ingen kommentarer: