mandag 11. januar 2010

Helga uke 1, 2010

Hvordan har helgen din vært?

Min har vært helt fantastisk. Helgen startet med fri på fredag og besøk av mamma og Zippo. Jeg tenkte å ta meg en tur i bakken, men bilen min ville ikke starte så da ble jeg inne og holdt fyr i ovnen. Litt på kvelden ble det kjæreste kos helt til lørdag morgen når jeg måtte dra på jobb. Herlig temperatur i bakken med glade og smilende turister. Etter jobb sjekket min kjære bilen min før vi prøvde ut maten på BigHorn Steakhouse med Rune, Karoline og Per Marius. Maten var ikke av den beste, men det var selskapet. Siden jeg skulle på jobb på søndag lot jeg de andre få kose seg med øl, vin og brennvin mens jeg koste meg med pepsi max. Tusen takk for maten, Espen. Det ble en sen, men bra kveld, og en kje, men nydelig søndagsmorgen. Etter åtte timer på jobb spiste jeg en sund og god middag med mamma før hun dro til Flisa og jeg tok med Espen på kinodate; Luftslottet som sprengte. Den anbefales! Helgen ble avsluttet med filmen The Tournament og mer kjærestekos.


Det ble ikke tatt noen bilder i helga, så legger ved et random bilde av en savnet brunfarge.. Jeg tror jeg bør begynne å ta turen innom Sola på Sams igjen.. Har ikke vært der på over 3 måneder.

Ingen kommentarer: