fredag 8. januar 2010

Lovely

Det ble ingen tur i bakken i dag pga en kald bil som ikke ville starte.. Hate it! Og jeg har selvfølgelig klart å rote bort startkablene mine.. Er det mulig?!? Give me a new car..!

Så i stedet har jeg strevd hele dagen med å holde flammene i live i ovnen, sett på tv, lastet ned some music, vasket klær og rydda litt.

I helga skal jula ryddes bort her. Tidligere og tidligere for hvert år. Kommer jula til å ryddes bort 1.juledag om ti år? Håper ikke det. Det hadde vært trist.. Så skal sørge for at det ikke skjer.

OnePiecen min kommer senere enn avtalt.. Da er det bare å vente litt til. Jeg har så lyst på leopard pelspledd og dobbeltdyne. Det står helt klart øverst på ønskelista nå. Hva synes dere om dobbeltdyne?


Legg til bilde
Mine to søte tantebarn. Gleder meg til å ta med dere i bakken.

Ingen kommentarer: