torsdag 28. januar 2010

Updates?

En helg er over siden sist, en jobbuke er snart over, en ny helg er straks her, jeg har frihelg etter jobb i morgen.. Sweet!

Det har skjedd litt siden fredag morgen, men det er mye av det vanlige.. Fredag var en utrolig bra dag. Jeg startet dagen med noen ekstra timer med søvn siden jeg følte jeg fortjente det. Hih.. Våken og kvikk dro jeg i bakken og koste meg med ski på beina og snø under skiene. Det er to steder jeg vet jeg alltid kan kose meg, det er i bakken med masse snø og i armene til Espen. Espen og jeg dro så til Engerneset hvor vi møtte hans herlig familie. Vi hadde blitt bedt på aking og pizzakos. Det var både artiig og koselig. Men det mest artige var nok (snø)scooterkjøring på jordet.. Tror ikke Espen fikk puste mye når jeg var mest opptatt av å holde meg på scooteren.


Takker mobilen for et utrolig dårlig kamera.

Etter jobb på lørdag var Espen, Therese og jeg bedt til Tine. De drakk og jeg kjørte. Jobbhelg ja.. Det var pubaften i samfunnshuset i grenda jeg bor i, så da måtte vi ta en tur. Det ble en lang natt og en trøtt Line på jobb neste dag.. På søndag kom onkel, tante og Jonas på middag. Finnbiff = namnam! Kjærestekos hele helgen = mer namnam. Jeg er så glad i deg, Espen! Mandagen var jeg klar for en ny uke og en ny dag i bakken. Ellers har det ikke skjedd stort mye annet enn jobb, kjærestekos, film, hekling og daffing.


Heisfører Line på jobb ja..


Og jeg venter fortsatt på min onepiece! Hvor er du? Du bruker altfor lang tid.

Ingen kommentarer: