torsdag 22. april 2010

Toppetasjen

Nå sitter jeg og ser på Paradise Hotell med en god frappe. Fant en fantastisk frappe-oppskrift fra bloggen til Voe. Try it and you will love it! Det gjorde jeg og det gjør jeg nå.
I gårkveld fikk jeg besøk av Espen. Han hadde vært på kurs på Hamar og kom veldig seint hjem, men han kom på besøk til meg likevel fordi han måtte se meg. Han er så god og herlig, og jeg er så lykkelig med han. hjerte.

Espen hadde lite lyst til å dra på jobb i dag, men må man så må man. Penger og jobb er veldig greit å ha. Jeg sto opp for å si ha det til min kjære, men la meg fort igjen under dyna pga at det var så kaldt i huset. Dum unnskyldning, og jeg sovnet. Dumme meg som skulle opp tidlig i dag. Når jeg våknet andre gangen visste jeg at det sto maling på dagplanen, og det fristet lite, men nå er jeg endelig ferdig. ..Med malingen, men gulvet mangler.

Her er mitt hjem, og pilen viser:


Håper inderlig på at jeg får lagt gulv i helgen slik at jeg kan få på plass alt. Får ikke gjort noe før gulvet er på plass. Mamma får mitt gamle rom og jeg overtar hennes.

Blir godt med egen ballkong i sommer. Me like alot.

Ingen kommentarer: