torsdag 17. juni 2010

Live Luxe

I går gikk jeg til innkjøp av en ny parfyme. Jeg trengte en ny, noe sommerlig og friskt, og da fant jeg Live Luxe av Jennifer Lopez. Trodde ikke jeg kom til å finne noen siden jeg som regel holder meg til det gamle som Laura og Versace Bright Crystal, og hvertfall ikke i Trysil. Men når man tror man ikke finner noe, så gjør man det kanskje likevel? Og det passet lommeboken min perfekt at de bare hadde den i 30ml. Lukter på armen min konstant. Mmm, I'm happy!



Live Luxe fra Jennifer Lopez ble lansert i 2006, og er en limited edition som vil bli solgt kun i en kort periode. (Er en kort periode 4år ?!? Eller er det Trysil som henger litt etter ? ) Den er inspirert av Jennifer Lopez pasjon for dans og luksus. Den er en multifasettert duft med toner av frukt og blomster i en varm og myk blanding.

Ingen kommentarer: