tirsdag 24. august 2010

Vasking og pakking


Når jeg sitter og ser på bildene til Stine som hun har lagt ut fra Bali er det ikke rart man har lyst til å hoppe på neste flyet og dra til varmere strøk. Jeg har så lyst og det føles som en evighet siden sist. Hadde jeg bare hatt litt ekstra cash og et par uker ferie...

I skrivende stund sitter jeg i senga og koser med verdens råeste hund, Zippo og ser på bildene til Stine. Zippo Dog kom på besøk i går og det liker vi. Bortsett fra at jeg kjenner jeg blir tett med en gang. Men det kan jeg leve med. Smil.

Yes, på fredag tar vi en liten tur til Riga. Espen, jeg, jobben til Espen og alle fruene dems. Det blir skoj. Så i dag skal jeg vaske, vaske, vaske klær.. Og prøve og starte med litt pakking. Passer bra siden det er grått og regnete ute i dag.

Ha en fin dag. Smil.

Ingen kommentarer: