søndag 22. august 2010

The weekend is over

Dette har vært en super helg. Fredagen besto av litt for mange glass vin og en ny drink som var litt for god. Men det var koselig å drikke med Bodil igjen. Vi gjør det for sjeldent. Lørdagen hadde jeg den verste hangover ever, så det ble en rolig lørdag med Desperate Housewives, Espen kjære og pizza. I dag har jeg søkt på "shopping i Riga" på google og det ser veldig lovende ut.

Jeg har lagd god og sunn mat i dag. Marinert kalkunfilet med cottage cheese, paprika saus og stekte asparges, champignon og paprika. Beste jeg har smakt på leenge. Jeg har blitt mer og mer glad i cottage cheese som er en god erstatning for ris, pasta og poteter. Kjempe godt til rent kjøtt og grønnsaker, eller til en salat. Mmmm..! Prøv det!


Ellers i kveld har jeg ordna litt på rommet mitt, bytta ut noen bilder og pyntegjenstander... for forandring fryder sier de... Det var noe jeg ikke har vært helt fornøyd med siden jeg flyttet opp, så det har jeg endelig endret på nå. Jeg skal gjøre det helt ferdig i morgen etter jeg har fremkalt noen bilder som skal opp på veggen.

Gammelt bilde av rommet mitt fra i vår.

Har dere hatt en fin helg?

Ingen kommentarer: