torsdag 4. november 2010

ONSDAG..

Jesp, jesp... Nå er jeg hjemme igjen fra ukens første dag på jobb, og øynene holder på å ta kvelden før jeg ønsker.. Tenkte jeg skulle skrive et veldig kort innlegg før jeg hopper til senga.. I går fikk jeg besøk av verdens beste Espen. Hjerte. Det ble tv-kos med Hotel Cæsar, Wipeout, det nye programmet Trekant og tilslutt Radioresepsjonen på TV. Etter å ha sett første episode av Trekant.. Ja, det har alt, det er et program dere må se. Men huff, jeg var veldig flau på hun ene jentas vegne når hun måtte se på han mannen og hu dama puste seg til orgasme. Haha, stakkars jente, en veldig klein situasjon.

Før Espenkjære kom til meg, lagde jeg noen veldig gode non-stop cookies, så jeg lurer på om dere er interessert i oppskrift? :)


Tror Espen fikk smelt i seg 8 stk. Han elska de hvertfall. Men han er jo også som kjent kakemonsteret.

Og på onsdag var jeg snill nabo, og gikk ned til leieboeren med noen cookies til han. Han ble såå glad. Så han er min nyeste prøvekanin på alt jeg kommer til å bake framover. hih..

Jepp, det var alt jeg hadde på hjertet i dag. Vi blogges! Drøm søtt.

2 kommentarer:

Bodil sa...

Vil gjerne ha oppskrift ja :D

Anonym sa...

De så gode ut :)) Oppskrift? :)