søndag 31. juli 2011

HALVVEIS

I dag er jeg halvveis! Litt uvirkelig... Jeg har jo ikke hatt en såå lang ventetid som de fleste, og nå er jeg allerede halvveis. Nå har jeg gått 20uker og nå skal visst ting virkelig begynne og skje. De sier at ukene mellom 20 & 30 er de beste, gleder meg. Og om et par uker skal visst magen være mer synlig gravid for andre. For akkurat nå kan det se ut som at jeg har lagt på meg veldig i løpet av sommeren. Hihi..

Vi begynte så smått med barnerommet i kveld. Det er delvis rydda og vi hadde tenkt og grunne veggene før vi la oss i kveld slik at vi kunne bli ferdig med malinga allerede i morgen, men vi ble hindret når vi så at gulvet var litt fuktig, så i morgen skal vi sjekke fuktigheten i rommet og finne ut hva som evt forårsaker dette. Men den fine taklampa til Titteliten fikk vi hvertfall hengt opp.


Håper det ordner seg med fuktigheten på rommet og at vi kan fortsette på barnerommet. Vi vet hvordan rommet skal se ut nå, det visste vi egentlig typ med en gang, så nå klør det i fingra!

-puss puss

2 kommentarer:

Therese sa...

Er så glad på deres vegne :) spennende! ..Og jeg digger lampa <3

Line sa...

:D så koselig å høre! Ja, jeg forelsket meg i den lampa når vi var på Ikea i mai;) måtte bare ha den!! <3