torsdag 28. juli 2011

IKEA & babyrom

Yes, babyrom!! Interiør, glede, inspirasjon, lykke! Espen og jeg flyttet sammen i mai og når vi fikk vite at vi ventet et lite nurk var vi såå glade og letta for at vi slapp og flytte med det første siden vi faktisk hadde et ekstra soverom. Så nå blir gjeste-/roterommet gjort om til babyrom. Og tror du jeg gleder meg!? YES! Siden Espen jobber og hjelper faren hans med diverse på barndomshjemmet sitt og jeg går sykmeldt må jeg også ha noe å kose meg med så dagene flyr av gårde. Og jeg venter ikke lenge med å begynne.. Nei, i morgen drar vi antageligvis til Ikea og Oslo en tur siden Espen har fått en "fridag". Handlelista til babyommet er skrevet og mye av det vi ønsker oss finner vi på Ikea.

Vi har sett veldig mange fine gutterom som går i grønt, lyseblått og himmelblått, men vi er begge veldig glad i mørkeblått, så vi har valgt å innrede og pynte rommet mest i fargene hvitt og mørkeblått. I tillegg har vi valgt et "tema" på rommet som dere kanskje ser hva er her:


Gleder meg til å begynne! Også skal vi male veggene på barnerommet snart siden de er trehvite og kjedelige. Hih.. Men først blir det tur til Ikea. Looking forward to it!

-puss puss

Ingen kommentarer: