tirsdag 30. august 2011

Innkjøp: bokstaver

På søndag hadde jeg en date med søteste Frida. Vi var på Bobbos og spiste pizza, og etterpå dro vi til Frida og snakka i mange timer. Dem har fått det så fiint i leiligheta dem kjøpte i mai!! Jeg ble helt forelsket i noen bokstaver hun hadde kjøpt på Netthandelen. ENJOY og LOVE. Så i går ble jeg sittende på Netthandelen for å sikre meg disse. ENJOY, LOVE og HOME er snart på vei til meg. De er så fine! Gleder meg til pakke i posten.


Espen og jeg fant også et barbord med to krakker i hvitt på Netthandelen som vi vurderer og kapre. Vi har ønsket oss det til leiligheta siden vi flyttet inn.

I går var jeg innom Hus & Hjem her i Trysil og tok med meg litt småtteri hjem. HOME knagger og et søtt hjerte til jula.


Det har blitt mye innkjøp til hjemmet i det siste. Vi har også vært på IKEA fire ganger på under en måned, og dere skal snart få se litt av forandringene vi har gjort her, kanskje i morgen.

Nå skal etterveksten bli litt lysere, stearinlysene skal tennes og jeg skal kose meg med varm sjokolade og kveldens tv-underholdning. Ha en fin kveld alle sammen. Koselig å se at dere titter innom og leser bloggen min.


Ingen kommentarer: