mandag 19. september 2011

Min helg, og en måned har gått..

Denne helga har vært en veldig bra helg! Den startet litt dårlig med noen trister tanker og mye tårer, men jeg hadde en bra tur til mamma og Widar. Vi var på shopping, spilte rummy, dro til Hønefoss og overrasket tantejenta mi som ble 9år med "kidnapping", bowling og middag. Veldig moro!

På lørdag dro jeg hjem til kjæresten som jeg hadde savna så utrolig mye. Det var pub i Jordet lørdagkveld og jeg var veldig usikker på om jeg var "klar" for å drikke, feste og møte folk. Jeg tok en sjanse og jeg hadde det faktisk veldig moro. Folk var såå herlige, og jeg må bare takke alle dere søte, snille som jeg møtte, ga meg en klem, lurte på hvordan jeg hadde det og gjorde kvelden min kjempefin. Tusen takk! Det var virkelig godt å vite at jeg har tatt enda et steg videre og at det går bedre og bedre..

Når søndagen kom var jeg i overraskende fin form! Jeg var bedt i 85 års lag til ei søt dame jeg har kjent hele livet. Hun solgte den fine gården hennes ved Trysil elva for et år siden og hun var så heldig som fikk feire bursdagen sin der av de nye eierne som hadde ordnet til koselig lokale på låven og en utrolig god middag. Hun var virkelig heldig med kjøperne av den fine gården.

I dag er det 1måned siden vi var på Elverum sykehus og måtte ta det vanskeligste valget vi noen gang har gjort, og hadde jeg fortsatt hatt Dennis i magehuset hadde jeg bare hatt 3mnd igjen til termin. Tenk at det allerede er en mnd siden. Tiden har vært såå lang samtidig som at den har gått så fort. Vi har ennå ikke hørt noe fra Elverum om Dennis er tilbake. Det har gått fire uker siden han ble sendt til obduksjon, som bare skulle ta noen få dager. Hvor er han? Og jeg lurer på om de har funnet ut noe av obduksjonen på både han og morkaka. Jeg savner virkelig å være gravid. Det var så koselig selv om forrige graviditet var langt i fra normal og lett.

Vi håper jeg snart er gravid igjen. Vi har planlagt det meste, leser bøker vi fikk av jordmor som vi ikke rakk og lese sist, vi har begynt å kjøpe inn det vi kan kjøpe inn uavhengig av kjønn, og snart skal vi møblere barnerommet. Det høres kanskje litt dumt ut for noen, men vi tror og håper på at det skal gå bra neste gang. Vi gir ikke opp, vi skal bli en familie snart.


Håper dere har hatt en fin helg, og jeg ønsker dere en fin uke!

-puss puss

Ingen kommentarer: