onsdag 16. november 2011

2 år

I dag er det 16.november og det datoen til Espen og meg. Vi ble nemlig for 2 år siden sammen på denne dagen. Jeg husker det som om det var i går. T.o.m. mange av dagene før og etter den dagen. Det var en helt fantastisk tid. Jeg var såå forelsket, og i dag er jeg mer forelsket i han enn for 2år siden. Siden 16.november 2009 har vi blitt samboere og livene ble forandret, to måneder etter ble livene våre igjen forandret da vi fikk vite at jeg var gravid og var 15 uker på vei. Det var litt skremmende, men vi gleden kunne ikke ha vært større. Gutten vår var så sterk, men 8uker etter raste alt sammen.. Vi fikk vite at vår lille Dennis ikke ville klare og overleve med en rift i forsterhinna. Vi har opplevd det verste vi kunne oppleve i livet, vi mistet vår egen lille baby. Men vi har kommet oss igjennom det og vi har kommet mye mer nærmere hverandre etter denne forferdelige perioden.

Jeg elsker denne gutten over alt på jord, og det sier jeg til han flere ganger for dagen. Han er den beste! Han er den beste for meg! Nå har vi vært samboere i over et halvt år, vi stortrives sammen med hverandre og her i leiligheten. 

Så i dag har vi feiret 2årsdagen vår. Det var koselig. Espen kom med fine røde roser når han kom hjem fra jobb.


Jeg lagde entrecote med soppsaus, stekte grønnsaker og ovnsbakte poteter. Til dessert ble det vaniljepanacotta med bringebærcoulis. Oppskrift finner du HER. Vi hadde også leid et par filmer for dagen. Vi fikk kun sett "Hjelp, vi er i filmbransjen", så i morgen blir det nok en ny kveld med tv og filmkos.


For en herlig og koselig kveld. Jeg elsker virkelig sånne kosekvelder med verdens beste. Jeg ba om fri i dag og er heldig og har fri resten av uka. Jeg er så sliten om dagen så det skal bli godt og slappe av litt hjemme i noen dager.

-puss puss

Ingen kommentarer: