onsdag 30. november 2011

Hei mine fine lesere!

At dere holder ut.. At dere fortsatt titter innom og leser bloggen min.. Jeg har ikke oppdatert på en evighet, men dere er her fortsatt? Tuuusen takk!! Dere aner ikke hvor mye jeg setter pris på dere! Jeg er flau over hvor dårlig jeg har vært på å oppdatere den siste måneden. Jeg kan ikke takke dere nok!

Helt utrolig.. Vet dere hva? I morgen er det jo 1.desember!! JIPPI!! Snart er det jul! Og i år er det ekstra jippi, for Espen og jeg har fått pakkekalender av mamma, Widar og Zippo the dog. Så nå gleder jeg meg til i morgen! På hverdagene får vi en pakke annen hver dag, og i helgene får vi begge pakke hver dag. Lurer på hva som gjemmer seg i gavepapiret.

  I dag ville vi ha litt julestemning. Så i dag ble det grøt med sukker, kanel, smør og julebrus til middag. Nam nam! Mandelen glemte vi såklart, så ingen vant, bare veldig stappmette!
 

Har dere fått eller laget kalender til noen i år?

-puss puss

1 kommentar:

Kristin T. S sa...

Så heldige dere er som har fått julekalender:)Så snill mamma'n din og Widar er <3 Men så har dere JAMMEN MEG fortjent det også! Håper dere får en fin førjulstid sammen.