lørdag 10. desember 2011

It's christmas time

 Det er egentlig veldig flaut hvor lite jeg har pyntet til jul, men tiden strekker ikke helt til.. Jeg skulle ønske jeg kunne ha tatt meg en tur til en storby og shoppa meg ihjel, men dessverre. Det får bli til neste jul.













 Litt mer pynt til jul skal det såklart bli. Til uka skal Espen og jeg ut i skogen å finne årets fineste juletre. For på fjerde søndag i advent skal vi pynte juletre. Gleder meg!

Når skal dere pynte juletreet? Venter dere til 23.desember?

-puss puss

2 kommentarer:

MindeCaroline sa...

LIKER lysfatet ditt, og jeg liker den kjempe fine julestjernen din!
FinFint:)
GOD JUL (bittelitt tidlig, men likevel)
Klem

Anna sa...

Vi pyntet treét i helga som var. Synes det er så koselig når den står der så grann och fin som det heter på svensk.
Vil passe på å önske deg og Espen en riktigt god jul og alt godt i det nye året.
Klem!