lørdag 31. desember 2011

Ultralydbilder

I dag er jeg 14 + 3 på vei og jeg har allerede vært på to ultralyder i Elverum. Dette er så klart pga at forrige svangerskap ikke endte bra, så de i Elverum og vi vil være på den sikre siden og se til at alt er bra med lille spire.

1.desember 2011 var vi på første ultralyd. Lille spire var ikke lett å se siden h*n var så liten, men vi så et bittelite hjerte som slo, og da gikk det litt mer opp for oss. Legen jeg var hos var ikke forberedt og han trodde jeg hadde blitt sendt på en helt vanlig tidlig ultralyd. Så jeg gjorde den lange forhistorien vår til en kort versjon, og han skjønte fort at det ikke var en vanlig tidlig ultralyd. De så at jeg hadde en liten innvendig blødning, og vi ble satt opp på ny ultralyd tre uker etter.


Ultralydbilde uke 10 + 1


22.desember 2011, på bittelille juleaften var vi tilbake i Elverum på nye ultralyd. Denne gangen var lille spire mye lettere å se. Vi så hodet, armer, bein og et hjerte som slo fint. Vi var hos en veldig flink lege som var veldig grundig. Hun var også forberedt og hadde lest forhistorien vår så hun informerte og forklarte oss om mye som var nyttig for oss å vite. Hun fant ikke noe unormalt, men vi ble satt opp på ny ultralydtime for sikkerhetsskyld.
Ultralydbilde uke 13 + 1

 Dere ser jo selv hvor mye lille spire har vokst siden vi var der ved første ultralyd, og at CRL er mer en dobbelt så stor. Vi gleder oss ril neste ultralyd som allerede er til uka, 5.januar 2012. Gruer oss også litt i tilfelle de ser noe som ikke ser så bra ut. Men vi er veldig glad for at vi får tett oppfølging selv om alt ser bra ut. Man blir litt mer lettet og føler seg mer trygg på at det skal gå bra.

-puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

What's up everybody, here every one is sharing these kinds of know-how, so it's good to read this web
site, and I used to pay a visit this website every day.
My webpage : wholesale jerseys