mandag 27. februar 2012

Da drar vi videre til hovedstaden!

Da har jeg hatt legevisitt og fått min siste frokost på Lillehammer sykehus for denne perioden.


Jeg drar herfra i 13-tiden i dag, og innover til hovedstaden med ambulanse.


Jeg har også fått en gledelig beskjed om at de fra nå av gjør alt de kan for å redde vår fine babygirl om noe plutselig skulle skje! Gjett om jeg er letta a! Tommel opp for det!


Da kan jeg bare slappe av og gjøre det jeg kan for å beholde henne i magehuset så lenge som mulig. Det kan vi kalle lykke på jord! Så nå er sykehusskjorta tatt av for noen timer og jeg er klar for hovedstaden!

Wish us good luck! -puss puss

5 kommentarer:

Therese sa...

Lykke til :) Tommel opp for dere og Babygirl!

Anonym sa...

Oi, det var gode nyheter det. Lykke til i oslo.
Klem fra Anne Berit

Kristin T. S sa...

Det var gode nyheter Line :) En lykkens dag med andre ord. Godt dere endelig blir tatt på alvor og at blir ivaretatt <3
Lykke til i Oslo.
KlemKlem

Marielle Katarina sa...

Så godt å høre!! Masse lykke til :)

Line sa...

Tusen takk alle sammen<3 Ja, det er veldig betryggende at jeg er på rett sted, men omg, som jeg savner Lillehammer.. Men om 5 uker er jeg tilbake på Lillehammer får vi tro;) hihi..

-puss puss