fredag 24. februar 2012

Fra tallerkenhylle til bokhylle

Siden jeg i dag skal til Lillehammer på UL og blir opptatt mesteparten av dagen, har jeg forhåndsskrevet et par innlegg til dere..

Jeg synes det er veldig gøy å drive med interiør her i leiligheten, og det er som regel jeg som ordner det meste på den fronten. Fra blomstrer til maling og montering av møbler. Jeg elsker det og jeg kan holde på i evigheter! Men nå får jeg dessverre ikke gjort noe pga graviditeten. Så om jeg føler noe skal endres eller ordnes må Espen trå til. 

Så i helgen hang Espen opp en tallerkenhylle på babyrommet. Ja, jeg vet, det er kanskje litt tidlig, men jeg er rastløs og føler jeg har gått gravid i en evighet nå. Rommet er også ganske halvferdig og sturselig, noe jeg ikke liker, så det gjorde ingenting at det kom opp noe på veggene der. Denne tallerkenhylla skal som skrevet tidligere brukes som en bokhylle. I sommer rotet jeg fram mine gamle bøker jeg hadde som liten, og favorittene har nå kommet opp på veggen.


I går bestilte jeg "Den store boken om Ole Brumm" som skal inn i samlingen hennes. Det ble ikke den gamle, gode som jeg har lett etter, men en nyere utgave. Gjett om baby girl skal bli glad i å lese bøker a! Smil.

-puss puss

Ingen kommentarer: