tirsdag 27. mars 2012

Påskestemning

..På sykehuset.. I går hadde jeg koselig besøk av kusina mi, Ida som hadde med seg noen fine, gule tulipaner til oss: Mamma var også innom en tur, og hadde med seg litt påskegodis, så da ble det med en gang litt påskestemning. Det liker vi!

Mens jeg var sengeliggende hjemme lengtet jeg sånn til påsken med familie, venner, brunfarge, grilling og generell påskekos. Nå kommer jeg til å feire påsken på sykehuset, og det er jo greit sålenge babygirl har det bra. Så da får vi nøye oss med sol fra sykehusrommet, familien på besøk, tulipaner, appelsiner, grillpølse fra kiosken og påskeegg. Er det fint vær og jeg er heldig så blir jeg trillet ut i rullestol så jeg kan nyte påskesola ute og få litt fregner på nesa. Da blir jeg glad! Espen har heldigvis fri heele påsken, så han kommer til å være mye på sykehuset med oss. Det blir bra!


Fine, gule tulipaner og min gule mage med den fine jenta inni. Lykke på jord!



Hvilke planer har dere i påsken? På hytta, hjemme eller på jobb?



♥puss puss♥

 

 

 

Ingen kommentarer: