lørdag 7. juli 2012

Love eBay!

For noen år siden handlet jeg som bare det på eBay. Bestilte masse billige merkeklær og sko som DC, Volcom, Vans, Roxy, Quiksilver o.l. i hytt og pine! Men når smaken endret seg litt, ble eBay glemt.

Etter at jeg kjøpte meg ny mobil, en Samsung S3 som det finnes minimalt med deksler til i butikkene, fikk jeg tips om å titte innom eBay. Jeg tittet innom og ble positivt overrasket! Sååå mange deksler, og til en så billig penge! Og som de fleste vet, handler man under 200kroner slipper man toll-utgiftene. Genialt!

Så nå er straks fire nye deksler i freshe farger på vei hjem til meg. Looking forward to it! I tillegg klikket jeg hjem en mappe til min hvite, lekre tab! Den kjøpte jeg på mytrendyphone.no. 

Her er to av innkjøpene mine:



Nå kommer det snart et bilderas av babyrommet, titt innom om du vil se.



PUSS PUSS




Ingen kommentarer: