søndag 15. juli 2012

Snurr film

Hei på dere i natten! Har dere lagt dere? Er dere ute å fester, eller tar et glass vin hjemme i sofaen? Her sloknet lillesøster for et par timer siden, jeg har fått unna litt husarbeid og Espen koser seg med sin nye iPad med filmer på YouTube. Nå har jeg endelig satt meg ned i sofaen og er klar for film og ny iste fra kapselmaskinen min. Jeg kjøpte noen filmer da vi var på sykehuset, men fikk aldri sett de siden vi ville bruke tiden på Emma. Så nå tar jeg meg litt frihet til å se film.


Ja, jeg er et "nattdyr"! Håper dere har hatt en fin dag, det har vi hatt! Emma har vært så kosete og våken i dag, passet perfekt siden det ble en dag uten planer! Godt med sånne dager innimellom!

Noen som har smakt den nye(?) isteen med sitronsmak til Dolce Gusto Circolo? Den falt bra i smak hos meg, men tror den er enda bedre på en solrik og varm dag. Fersken isteen er helt klart best etter min mening!



PUSS PUSS



Ingen kommentarer: