tirsdag 18. september 2012

Prosjekt bilstolpose

I stedet for å pakke Emma inn i x-antall lag med tykke og varme klær, og bli vekka for å kle på og av seg, fant jeg ut at det hadde vært perfekt med en bilstolpose til Emma til kulda kommer. 


Etter å ha funnet oppskrift på bilstolpose hos MammaKine & Kristina har jeg nå bestemt meg for å prøve og lage en lignende til Emma.


I går rotet jeg litt i skapene her hjemme og fant igjen fleecepleddene jeg kjøpte tidlig i sommer for å bruke til bilstolposen. Jeg fant også fram noen stoffrester som jeg vurdere å bruke.

På torsdag skal Espen og jeg til Elverum for å kjøpe klær til bryllupet til helga, og da skal jeg kjøpe inn det siste jeg trenger for å lage en bilstolpose til vår skjønne Emma!



PUSS PUSS



2 kommentarer:

Siv Helene sa...

Det rosa stoffet med stjerner har vi som gardiner på barnerommet :) Lykke til med posen.. Det er jo veldig praktisk og ha :)

Line sa...

Tusen takk! :) Det har Emma også, men dem er sydd om, så av det resterende har hun fått matchende pute og vimpler:) kjøpte også en ekstra gardinlengde når de hadde tilbud. Så da spørs det om det blir en bilpose av den;)