onsdag 26. september 2012

★ Stue-makeover ★

Til uka begynner vi! Å rydde ned stua, fjerne spik og skruer, sparkle, MALE og innrede på nytt! Jeg har allerede begynt å kjøpe inn litt småtteri, det er ikke mye vi trenger for vi har litt for mye av interiør, men noe blir nytt. I løpet av uka skal jeg også kjøpe inn maling, for nå har jeg endelig bestemt meg for farge på vegger, lister og karmer.

Mamma var innom Ikea i går og lurte på om jeg trengte noe. Klart det, man trenger alltid noe fra Ikea! Jeg husket ikke alt i farta, men i dag kom hun på besøk med tingene jeg ønsket.


Før jeg hopper til senga skal jeg skrive ned en liste over hvordan jeg ønsker at stua skal se ut, hva som skal ut, og hva som skal få bli. Jeg må også skrive en liten liste over det siste vi mangler, bl.a. nye gardinstenger, lammeskinn, buddha og bilderammer. Jeg har en sånn-ca-plan, og vet hvordan jeg vil ha det, men jeg lurer veldig på hvordan det endelige resultatet blir! Gleder meg enormt til å sette i gang!

Kanskje jeg skal prøve å få tatt noen FØR-bilder i morgen? Ønsker dere å se FØR og ETTER?


★ PUSS PUSS ★



4 kommentarer:

Hilde sa...

Du er veldig dårlig på å svare på kommentarer ;)

Kristin sa...

Ja , ta før og etter bilder :-)

Line sa...

Hilde: Jeg beklager så mye! Jeg skal bli flinkere, det er bra du sier ifra! :)

Puss puss :)

Line sa...

Kristin: Da kommer det før og etter bilder! :) Jeg håper forresten at du begynner å blogge igjen:))

Puss puss:)