fredag 30. november 2012

★ Jul på stellebordet ★

Nå er også stellebordet til Emma pyntet til jul med en enkel og søt lysslynge med stjerner på fra Europris. Jeg har blitt litt forelsket i lysslynger i vinter, og har det rundt omkring i hjemmet. Koselig!
 
I tillegg brukte jeg en søt lysslynge til juletreet til Emma som fortsatt venter på å få noen juletrekuler på seg.


Emma er så opptatt av ting som lyser, så jeg tror nok hun ble veldig glad for en lysslynge på stellebordet hennes. Det blir jo brukt mye tid på stellebordet, så da er det koselig med litt pynt.


Her henger også kjolen hennes klar til dåp på søndag, sammen med det nydelige hårbåndet fra Dukkemor. Dette ble ikke brukt på dåpen hennes for snart to uker siden, så tenkte å bruke den på dåpen til kusinen. Men er litt i tvil.. Emma fikk også en nydelig, grå kjole med stjerner på til dåpen hennes som jeg vurderer. Den er i str 80, og kanskje en stor smule for stor ennå, men den er ikke så mye større enn denne på bildet over, så det kan gå. Skal prøve den i dag, så får vi se om den passer. Kanskje det blir den hvite til dåpen, og den grå på juleaften? 

I morgen er det 1.desember, og Emma fyller 8 måneder allerede! Hei, kan noen stoppe tiden?!?!



★ PUSS PUSS ★




4 kommentarer:

Mammaannka sa...

Så koselig:) Hvor er lysslyngen fra?:)

Hilde sa...

Så koselig stellebordet ble :D
Hvor er de fine kurvene øverst fra? De beige med stjerner? De så store og praktiske ut, og veldig fine ;)

Line sa...

Mammaannka: Tusen takk! :)) Syntes det selv! ;) den er fra Europris.

puss puss

Line sa...

Hilde: Ikke sant;D

De er kjøpt hos Nille! Jeg var litt usikker på de i starten, visste ikke hva jeg skulle bruke de til, men de passet perfekt på toppen av stellebordet fant jeg ut! Jeg elsker dem!! <3

puss puss