søndag 23. desember 2012

★ Årets jul ★

23.desember er her, og nå kan vi endelig litt smått begynne å slappe av og nyte julen. Kaker, gaver, gulvvask, pynting og handling er fiks ferdig! Det eneste lille vi mangler er å rydde litt i heimen, levere de siste gavene og julekortene, og lage desserten til i morgen.


Vi er hjemme i julen, og skal feire sammen med mormor, Besten, onkel K og min gudfar i morgen hos mormoren. I år er det første året Espen og jeg er sammen på juleaften, så det blir veldig koselig. Men det beste av alt er at vi i år kan feire julen med lille Emma, vår nydelige datter!



Fjorårets jul ble jo ikke helt som planlagt. Vi feiret med et barn for lite, men med en liten spire i magehuset som vi overrasket familien med på juleaften. Haha, det var artig å se ansiktsuttrykkene på familien! Fjorårets jul går som en av de verste, men samtidig en av de beste!

Hvordan skal dere feire morgendagen? Og er alt klart for den store dagen?

Ha en fantastisk fin lille juleaften dere!


★ PUSS PUSS ★






2 kommentarer:

Kristin S. S sa...

Ønsker deg og dine en riktig god jul Line <3 Nyt tiden med familien til det fulle <3
KlemKlem

linnørtenånå sa...

Nå er endeli alt klart, ble forsinket pga migreneanfall..endelig så kan jeg sette meg ned og slappe av i min rene leilighet..
I morgen drar jeg og hundene og J til mamma hvor vi skal feire jul :)

Ønsker dere en ordentlig go jul :)