tirsdag 29. januar 2013

★ Et personlig innlegg ★

Nå er Emma og jeg oppe, og veldig klare for å hilse på fine mammaer og babyer snart. Vi skal på barseltreff i dag, og gleder oss veldig til å se alle igjen! Det er altfor lenge siden vi har sett de fleste av dem, og det er alltid spent å se hvor store alle babyene har blitt siden sist.

Jeg hadde skrevet et ganske langt og personlig innlegg til dere i går (om det jeg så vidt har nevnt for dere), men med et par bomtrykk ble innlegget slettet.. Så jeg prøver på nytt senere.. Men dere skal få noen bilder om hva det gjelder..

Beklager, for uklare iPhone-bilder.

Dette er noe av det verste vi har opplevd, og som vi ikke ønsker at noen skal få oppleve. Men dessverre, så skjer det..

Vi har jo som dere vet vært på Rikshospitalet noen ganger etter at vi fikk reise hjem med Emma, og det er dette jeg skal fortelle om.. Astma, lungeskade, prematur, det er ikke derfor vi har vært der. Dette er noe vi kun har fortalt til de nærmeste, vi har tenkt oss godt igjennom og funnet ut at det kan være greit å fortelle om dette, for både oss og dere, for å dele litt erfaring.. Livet er ikke alltid like enkelt, det har vi erfart!

En tøff start på livet for Emma, og en tøff start på voksenlivet for oss som forledre.. Fortsettelse følger..

Ha en fin dag!


★ PUSS PUSS ★






Ingen kommentarer: