søndag 24. februar 2013

★ Smokkesnor, vognpynt & nøkkelring selges ★

Som sagt så har jeg begynt å lage litt smokkesnorer, vognpynt og nøkkelringer på bestilling, og her kommer litt bilder av hva jeg lager.


  1. Heklet smokkesnor
  2. Nøkkelring med/uten navn/tekst
  3. Vognpynt med/uten navn/tekst
  4. Smokkesnor av bånd
  5. Smokkesnor av perler med/uten navn/tekst


Jeg har de fleste farger på perler og garn, og mange forskjellige bånd i fine farger og motiv til smokkesnorene med bånd. Jeg har stjerne- og hjerteperler, og har bestilt mer spennende som kommer etterhvert.

Snart vil dere også kunne bestille smokkesnorer og vognpynt med hjerte- og stjerneklyper.

Send meg en mail (l.to.the.ine@hotmail.com) eller en melding på facebook om du har spørsmål eller ønsker å legge inn en bestilling.



★ PUSS PUSS ★






Ingen kommentarer: