torsdag 28. mars 2013

★ Emma - Outfit ★

I dag var Emma kledd i et nytt antrekk jeg kjøpte til henne i går. Jeg var på en liten shoppingtur, og kjøpte litt nye klær til henne til våren, sommeren og barnehagestart. Bare fordi hun rett og slett fortjener det! 

Emma har veldig mye klær i rosa!!! Hun er jo jente, og jeg elsker rosa på små, søte prinsesser, som Emma! Men jeg er også veldig glad i litt variasjon, og andre farger! Jeg elsker litt baggy og tøffe klær på de små, maritimt med hvitt og mørke blått er jeg også veldig glad i! Derfor ble bl.a. dette antrekket kjøpt inn til Emma i går.

Se så tøff hun ble da:

 Genser - Cubus & bukse - KappAhl.


Jeg elsker buksene! De kommer veldig dårlig fram på disse bildene, hun skulle jo helst ha stått, men vi er ikke helt der ennå. De er ihvertfall veldig baggy, og smale nederst, just love them!

Det eneste som mangler nå er et par converse, og antrekket er perfekt!

Converse skal jeg forresten kjøpe til henne til sommeren, for da skal vi ut å gå! Gleder meg!



★ PUSS PUSS ★






2 kommentarer:

Stine sa...

Så fin Emma var i nye klær :) også så stor ho har blitt!! :)

Line sa...

Krulla:

Ikke sant;) Ja, dem vokser så altfor fort:) For et år siden var hun bare 1 liten kg;)