fredag 4. september 2009

Hva betyr navnet ditt?

L - snill
I - utadvendt
N - sjarmerende
E - morsom

onsdag 26. august 2009

Rommet i bevegelse

De to siste dagene har jeg vært flink.. synes jeg. Smil. Mandag ommøblerte jeg på veggene mine, tok ned, hamret, hang opp igjen, tok ned igjen, hamret litt mer og hang opp igjen, nå ble det bra. Så jeg er fornøyd med resultatet. Bildene under er av det nye som jeg kjøpte på IKEA. Det var ikke så mye, men litt. Speil fliser, pynteputer til senga, taklampe (som ikke er på plass ennå), veggklokke, rammer.. Også prøvde jeg å være litt oppfinnsom, så jeg fletta meg et hempbånd og hang opp på døra. Der henger solbrillene mine så de ikke ligger slengt over alt og så jeg slipper å bruke eviiigheeter på å lete etter de. Men sommeren er vel egentlig over nå, så de får henge der til påsken. Smil.

Nye cd'r ble det også før vi dro til Sverige. The Killers, LadyGaga, Micheal Jackson, The Black Eyed Peas, Lil Wayne & min nye favoritt: Kings of Leon. Lil Wayne ble dessverre borte på turen.. Finner han ikke igjen. Trist. Syng så jeg finner deg igjen lissom. Jeg liker Waynern.

Marius var flink og fikk fikset spilleren i bilen så vi fikk musikk hele veien, fram og tilbake. Eller han bytta den ut med sin egen. Smil. Så den får jeg låne til bilen hans kommer på veien igjen. Snilt. Lei av å lese? Her kommer bildene fra rommet mitt:
P.S: Rommet mitt er ganske lite, så derfor får jeg ikke alt på et bilde. Så da blir det heller mange bilder. Er veldig fornøyd med speilflisene. De er så søte og de får rommet mitt til å se litt større ut.

Forresten, jeg var ikke ferdig med å skrive. Jeg glemte å fortelle at jeg har rydda i klærne mine. Dessverre går mye av klærne til UFF. Jeg misliker og kaste klær. Men det betyr også at det er plass til nye. Smil.

fredag 14. august 2009

lørdag 11. juli 2009

Heltene fra barndommen

Lotta fra Bråkmakergata - Ronja Røverdatter - Barna i Bakkebygrenda - Emil i Lønneberget - Pippi Langstrømpe - Marikken på Julibakken - Karlsson på taket - Brødrene Løvehjerte

Barnetv er ikke lenger som det før var..
Jeg elska barnetv når jeg var liten!
De 5 lydløse minuttene tok evigheter!! Altså nyhetene på tegnespråk som var før alle barn satt stille med store øyne og fulgte nøye med den neste 1/2timen på NRK1. Nå er det barnetv! Vi lurte alle på hva barnetvheltene våre skulle finne på for noe for å få oss til å smile & le..
Beklager, men barnetv som er nå ser såå kjedelig ut..
Astrid Lindgren visste hva barna ville se og lese!

onsdag 8. juli 2009

Sommer på Go'li i Muggoppveien

Blomsten Muggopp er fredet og vorkser i vår hage
Bror #1, Svein Morten maler verandaen
Bror #2 Kent B & Zippo
Kent fikser taket
Meg som raker plenen
Zippo chiller i skyggen
Magnus spiser is
Mina spiser også isMagnus, Mina, Grete, Svein Morten & meg