onsdag 25. november 2009

Dagen i dag

Siden jeg har begynt å stå opp tidligere føler jeg at jeg får litt mer ut av dagen.. That's good. Men er ikke så gøy å stå opp tidlig og vite at man skal på jobb 16.00. Dagen blir litt ødelagt av det.. Jeg liker å stå opp, dra på jobb og bli ferdig med det.. Ja, akkurat nå misliker jeg jobben min.. VELDIG mye! Jeg elsker å lage mat, men tror jeg heller vil kalle det en hobby fra nå av.. smil.


I dag... Jo, det SNØR.. Ute.. Liker som på facebook. Jeg håper at det blir liggende og at det kommer masse, masse snø, men etter det ryktene sier, så kommer ikke snøen før 20.(!!!!!!!!)desember. Det er surt. Nå har jeg tenkt å se Menn som hater kvinner.. Jeg fikk fem nye filmer i går: Alene Hjemme 1, Alene Hjemme 2, Slumdog Millionaire, Unknown og Hannibal Rising. Men jeg fikk heller lyst til å se mamma sin nye film.

For ca en uke siden så jeg Twilight, og omg, jeg elska den. Det er leeeenge siden jeg kjøpte den, men jeg er alltid litt skeptisk til å se filmer folk synes er bra. For jeg liker ikke å bli skuffa hvis jeg ikke skulle like de. Hih.. Men nå gleder jeg meg til å se Twilight New Moon. Noen som ikke har sett den og vil se den med meg? Si ja, smil!


Før jeg skal på jobb i dag skal jeg se på filmen (Menn som hater kvinner), sykle i 45min, dusje, freshe meg opp, lage wok, spise wok, ta sol og dra på jobb.. Tror jeg skal rekke det.. Det er såå lenge siden jeg har lagd wok nå, så det blir kos med god middag. Wok er jo sååå nam-nam! Paprika, sopp, gulrot, brokkoli, woknudler, kyllingfilet, cashew nøtter, sesamfrøm = mmmM!

Ha en fin dag videre, smil.

Ingen kommentarer: