onsdag 25. november 2009

Two weeks left

Jeg har lenge tenkt på å slutte å blogge, men det blir liksom aldri noe av så jeg blogger litt til jeg. Hih. I det siste, etter jeg fikk deg har jeg vært flink med å legge meg tidlig og å stå opp tidlig. Det er bra, og det er herlige du som er grunnen. Espen jobber fra 07.30 til 16.00 mens jeg fortsatt har den kjipeste arbeidstiden 16.00 til 21/23.00.. Espen er heldig og har fri hver helg mens jeg jobber omtrent hver helg. Så vi får ikke så mye tid sammen før jeg er ferdig på hotellet. Vi møtes som regel etter jeg er ferdig på jobb, og siden han begynner så tidlig så legger vi oss tidlig. Så når han legger seg, legger jeg meg, og når han må stå opp for å dra på jobb, står jeg også opp. That's nice, for om to forhåpentligvis korte uker slutter jeg som kokk (for en periode hvertfall) og begynner etter hvert i fjellet. Nå gleder jeg meg såå mye til å begynne i ny jobb! Men hvis det ikke blir ordentlig vinter i Trysil snart så kan det ta litt tid før jeg får begynne.. Det er litt kjipt.. Men da får jeg kanskje litt tid til å besøke mine herlige venner på Hamar og bruke tid på å finne de rette julegavene. Men når jeg begynner i fjellet har jeg en "litt" bedre arbeidstid. 08.00 til 16.00, som betyr at jeg får mer tid til min kjære. Jeg får fri annen hver helg og jobber 8-9dager på 14dager.. Jeg liker jobben jeg ikke har begynt i ennå veldig godt. SMIL!

Ingen kommentarer: