torsdag 5. november 2009

Jeg liker sola på Sams

I gårkveld tok jeg meg en liten tur inn i klesskapet mitt.. Jeg gjør det hver eneste dag.. Hva skal jeg ha på meg i dag? Hva skal jeg ha på meg i kveld? Eller hva med i morgen? Lengst inni klesskapet, bak en av de store vinterjakkene, der hang det to kjoler jeg ikke har fått brukt ennå.. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde de, og nå har jeg funnet ut hva jeg skal ha på meg på nyttåraften. Er det mulig? Jeg klarer jo aldri å bestemme meg for hva jeg skal ha på meg en halvtime før jeg må dra på jobb, på butikken, på fest og hvertfall på nyttårsfest er dette er stort problem.

Den til venstre er fra Vero Moda og den som henger til høyre er fra Gina Tricot. Jeg kjøpte begge til julebordet i Horten i fjor, men jeg endte opp med å ha på meg noe helt annet.

Med en gang jeg fant de igjen hadde jeg bestemt meg for å ha på meg den fra GT. Den er jo så søt med en stor sløyfe på brystet, og den kan også være stroppløs. Det er fint. Men når jeg hadde prøvd begge ombestemte jeg meg med en gang. Den fra Vero Moda satt såå myyye bedre på. Den er svart, enkel og fiiiin.

Planen var å bruke en av de på nyttårsaften i fjor, men da måtte jeg "feire" på jobb i en ikke så fin kokkeuniform. Må kanskje jobbe i år også, men ikke lenger enn til 16.00. SMIL!

Nå har jeg kjolen, hvis jeg ikke finner en finere. Det eneste jeg mangler er sko og et fint sølvkjede, også lurer jeg på hvor jeg skal feire årets nyttårsaften.

Men vi blogges senere.. Jeg skal først på jobb og så ta sol. SMIL!
-Love L!

Ingen kommentarer: