fredag 6. november 2009

My only wish this year

Den sangen får meg til å tenke på julen.. Jeg hørte på den igjen, igjen, igjen og igjen... Og helt sikkert igjen, når jeg pakket alle tingene mine og flyttet fra Horten og hjem til vinterparadiset mitt, Trysil. Mens jeg satt og hørte på denne sangen kom Maria og Synnøve for å ønske meg en god tur til Trysil, si ha det og itillegg overrasket de meg med julegaver med rare fassonger.. Hih.. Vi lo og smilte mens tårene trillet, for vi visste at det var en stund til vi skulle ses igjen. I tillegg var vi evig fyllesjuke fra julebordet kvelden før som ikke gjorde det så mye bedre. Jeg savner Norlandia/Saxon jentene mine. Kommer aldri til å glemme alle de dagene vi jobba oss i hjel på det ****** hotellet, og at vi nesten hver dag etter jobb dro ut på Saxon og klaget over jobb med somersby, bailyes, gode venner og mye latter. Skjønner ikke helt hvordan vi klarte å jobbe så mye og at vi gikk ut 5-6 dager i uka, men det ble en fast rutine og vi hadde det veldig artig (etter jobb selvfølgelig).


Mobilt bredbånd er ikke å anbefale og ha i Trysil. Det funker dårlig. Jeg hadde det i Horten og det funket veldig bra, men i Trysil.. Not so good. Nå har jeg levd med tregt, veldig tregt internett i over 10 måneder, snart 11, og snart klarer jeg ikke en uke mer.. Mamma bestilte nytt internett til meg for to uker siden. Mamma, du er så snill. Men jeg har ikek sett snurten av det ennå. Burde det ikke være innenfor disse fire vegger snart? Jeg trenger det hvertfall. Jeg har begynt å få julestemning. Ja, allerede i begynnelsen av november. Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle får igjen. Etter jeg flyttet fra Trysil har jeg ikke hatt julestemning, men i år er den tilbake. Det liker jeg! Jeg tror det er snøen som gjør det. Det snør, snør, snør og snør. WeeeHeeeE! Og nå har fjellet fått nok snø til å åpne et par bakker. Jeg skulle gjerne ha vært der, men jeg får gjester i helga + at jeg skal jobbe. Så tilbake til det jeg egentlig prata på: Jeg må få den nye, superduperraske internetten snart slik at jeg kan laste ned alle de søte julesangene. SMIL!


OBS! Det ble et veldig langt og mindre interessant innlegg.

Vi blogges..
-Love L

Ingen kommentarer: