mandag 7. desember 2009

Happy Birthday!

Jeg glemte og fortelle om onsdagen.. Rune, en venn & roommate av Espen hadde bursdag og guttene skulle lage mat til han. Eller før de hadde kommet seg på butikken for å handle inn mat, så ringte de meg og spurte etter hjelp. Så søte! Rune og Per Marius er flinke til å lage mat, men min Espen kan kanskje klare å varme opp mat hvis ikke så spiser han den kald. Hih.. Espen er flink med biler han. Veldig flink! Men siden Rune hadde bursdag og Espen heller vil skru bil, så trengte Per Marius hjelp med maten. De hadde kjøpt inn mat for over 1000kroner. Sykt! Men det var ikke akkurat pølse, boller og brus de hadde kjøpt..


Kongekrabbe, kreps og scampi med masse godt tilbehør = Mmmm, jeg hadde glemt hvor godt scampi var! ...og kongekrabbe.. det er oppskrytt. Til maten fikk vi servert champagne og vin. Skal det feires, så skal det feires! Bursdagsbarnet ble superfornøyd og jeg fikk nok en super dag med Espen! Løp og kjøp scampi folkens. SMIL!

Ingen kommentarer: