søndag 6. desember 2009

Updates-updates-updates!

... for ja, nå er det en stund siden jeg blogget sist..

Hvor skal jeg begynne?? Har det skjedd noe siden sist egentlig??

Vi starter med forrige helg. Da var det klart for en ny jobbhelg.. Dere vet; julebordsesongen er ikke over. Mye folk, mye å gjøre, det liker jeg. Etter jobb skulle jeg møte hjertet mitt, men før jeg kom så langt så jeg noe jeg aldri har sett før.. I Trysil altså.. Jo, det var en GAUPE! Gjett om den skremte meg. Den var helt innved bilen og stirret på meg.!!! Men så utrolig fin den var. Pene dyr, men dessverre fikk den ikke leve så mye lengre.. Når jeg kom fram og møtte Espen skulle jeg overraske han med hva jeg hadde sett.. Han kom dessverre i forveien "Hørte du hadde sett en gaupe..". WHAT?!? Kameraten hans hadde sett en "skremt blondine kjøre avgårde i full fart". That's me.. Hih..


Samme helgen kom "lille"bror på besøk med en kompis. På søndag kjørte han mamma til Ullevål sykehus, og på onsdag var hun hjemme igjen, frisk som en fisk. Mens mamma var i Oslo, passet jeg på Zippo. Vi lekte masse! Jeg elsker den hunden!


Nå er jeg så og si ferdig på hotellet. Kan jeg si det høyt at det føles godt? OBS! Jeg jobbet kun fredag og lørdag i forrige uke, så jeg fikk masse tid med den beste. Det liker jeg veldig godt!
Etter mine to vakter var jeg klar for fest og moro. Det var veldig lite med folk ute i helga, men pga våre fine venner ble det bra likevel.
Neste uke skal jeg jobbe EN (1!!!) dag. Uvant, og det har vært godt med mye fri, men nå vil jeg begynne å jobbe i fjellet snart. Let it snow, let it snow, let it snow... SMIL!

Ingen kommentarer: