tirsdag 25. mai 2010

I går var det mandag, i dag er det tirsdag

Det har blitt lite blogging i april og mai måned, men jeg skal prøve å prioritere det litt mer framover. Hva synes dere? I dag dro Espen på jobb igjen etter helgen, og det har vært så godt at han har hatt noen ekstra fridager de siste helgene for da får jeg litt ekstra tid sammen med han jeg stortrives med. Hjerte.

Siden jeg fikk litt dårlig samvittighet etter fire episoder med One Tree Hill i dag tidlig, slengte jeg meg på sykkelen i stua i sta. Men nå er jeg ferdig med sesong 2 og jeg har begynt å trene igjen. Formen skal forbedres. Smil.


I går unnet Bodil og jeg oss noen minutter i sola på Sams. Det var herlig. Etterpå dro vi sammen med Espen til meg og vi koste oss med god sommermat og The Big Bang Theory.


Jeg digger den gjengen!


..Og ikke minst disse to. Dere er supre!

1 kommentar:

Bodil sa...

Det var så koselig :) må gjentas ofte :D Elsker bloggen din <3 du må itte slutte!

puss<3