søndag 23. mai 2010

Shop to you drop

Den siste måneden har jeg endelig fått dratt kortet litt i klesbutikker utenfor Trysil. Det er så godt å dra litt utenfor bygda og kjøpe det man har lyst på. For tre uker siden var jeg i Karlstad, for en og en halv uke siden var jeg på Hamar og på fredag var jeg en liten tur på Gjøvik. Og her er litt av det jeg tok med meg hjem:

Mine favoritter for tiden!
Kremen over alle kremer. Lukter såå godt!
Coconut Body Butter = sommer
Gave til Espen. Sjorts og t-skjorte.
Div tv-serier, nintendo wii og endelig fikk jeg se New Moon.
Nye bikinier er et must hver sommer.
Maritime = LOVE
Nytt undertøy
New shoes, sandaler og klassiske høye converse.
Klær og kjoler til sommeren.
Og bakis så jeg kanskje slipper og være bakis mer. Lov å håpe.

Dette var litt av det jeg har kjøpt den siste måneden og jeg gleder meg til noen shoppingturer med venner i sommer. Smil.

2 kommentarer:

Bodil sa...

Så mye fiint du har kjøpt :)
Digger bloggen din, du må itte slutte og blogge :)

Line sa...

thanks babe(:
jeg fortsetter å blogge hvis du også gjør det:P hihi..