torsdag 29. juli 2010

Gratulerer så mye med dagen, Ida

I går var vi i bursdag hos lillesøstra til Espen. Espen dro i forveien, mens jeg var tydeligvis veldig trøtt, sovnet etter jobb og våknet fem minutter etter jeg skulle ha vært der. OBS! Men bursdag ble det likevel. Ida hadde vært flink og bakt syyykt mange og supergode kaker. Espen elsker kaker og jeg elsker det kanskje hakket mer. Verdens beste, skoleboller, Oreo Dream iskake (BEST!!), brownies, gulrotkake, sukseterte, is, masse is.. Tror dere jeg spiste meg ihjel eller? Det føltes hvertfall sånn etterpå.

Kveldens beste sekunder: Espen satt på verandarekkverket mens Bodil lente seg inntil det. Plutselig knekker den ene tømmerstokken, de detter ned på tømmerstokk nr 2 og bakover på bakken. Skikkelig slowmotion siden de fikk en demper på stokk nr to. Det gikk heldigvis bra med begge bortsett fra et par små sår. Men det var bra verandaen ikke var i andre etasje eller høyere så fallet hadde blitt lengre. Det kunne fort ha blitt verre! *trøste*trøste* Litt slemt å le av dette, men omg dere skulle ha sett det. Det så komisk ut! Vi andre var mer smarte og lente oss mot de andre stokkene. hih..

Etter bursdagen dro min kjære og jeg hjem til meg og så på et par episoder av The OC. Hekta.

I dag er jeg trøtt og slapper av i sofaen. Skal straks hoppe i dusjen, lage meg blåbær smoothie og se på Frustrerte Fruer. Skal begynne å se på det siden det virker som at absolutt alle ser på det, utenom meg. Har bare sesong 1, men får penger soon håper jeg.

Herlig, nå kom plutselig Espen på besøk. Smil.

1 kommentar:

Bodil sa...

hehe, ja det fallet var en høydare ;)