tirsdag 27. juli 2010

Grillkos

I dag har jeg hatt en veldig fin dag. Den startet i armene på verdens beste, før jeg måtte løpe inn i dusjen, slenge på meg klær og litt lett sminke, hoppe inn i bilen og kjøre på jobb, mens Espen snorket videre i min super herlige seng. Edit: han snorker ikke. Eller en sjelden gang i måneden kanskje.

Ferdig på jobb kl 15.00, så herlig tid å slutte jobbdagen på. Love it, så lenge det varer. Espen var hos legen en tur og hadde fått halsbetennelse. Ikke godt. I går ble vi invitert til grilling i dag hos Espen og gutta, av han ene gutten. Hih.. Det ble en veldig koselig kveld ute i sola med familiene til Rune og Caroline + venner. Marinert elgkjøtt m/hasselback poteter, bearnaise, salat, hjemmelaget pesto (beste!) og ovnsstekte grønnsaker. Mmmm..! Caroline hadde også vært flink og laget verdens beste kake; svensk kladdkake, noen kaller det også fransk sjokoladekake. Den er så himmelsk god med vaniljeis, vaniljesaus eller vaniljekesam. Nr#1 er helt klart med hjemmelaget vaniljeis. Det er et stort evig savn fra skolen.

Forresten.. Jeg vurderer faktisk å begynne og studere igjen. Greit å finne ut hva man skal bli når man blir stor. Smil.

Jeg har dessverre ingen bilder fra kvelden, så slenger inn et gammelt bilde.

Tyrkia, sommeren 2008. Jeg savner brunfargen.

Og Espens horoskop for dagen stemte. Verdens snilleste og beste. Forelsket.

Håper dere har hatt en like fin dag. Nå hopper jeg til sengen, opp kl 06.15 i morgen. Og etter jobb i morgen skal vi i bursdag til Espens lillesøster. Det blir koselig.

. . z z Z . . .


Ingen kommentarer: