tirsdag 30. november 2010

Kveldskos

Siste dagen i årets november.. Kan ikke helt skjønne at det er desember allerede i morgen.. Tiden flyr.

Akkurat i kveld slapper jeg av og koser meg hjemme alene. Akkurat spist en god, sein middag med kjøttboller, stekt sopp, fløtesaus, hjemmelaget potetstappe og tyttebær syltetøy. Alltid godt!

Nå pakker jeg inn gavene til julekalenderen til Espen som skal være klar til i morgen. :) Gleder meg til å overraske han med den. Mens jeg koser meg med pakkenen skal jeg se på Skjønnheten og Udyret som jeg kjøpte i dag. Hjerte.


Kjøpte også alle sesongene av Himmelblå + den nyeste Varg Veum filmen. Ute er det kaldt så da er det godt å sitte inn under et varmt pelspledd og se på film og alle favorittseriene sine.


Ha en fin kveld og en koselig førjulstid.

Ingen kommentarer: