onsdag 24. november 2010

Three wishes

Snart er det jul.. I dag er det faktisk bare 1 mnd til juleaften. Sykt, men sant. Ingen gaver er kjøpt inn, ingen kaker er bakt, ingenting er gjort. Hjelpes, da blir det like mye stress i år som tidligere år.

Men ønskene er alltid på plass tidlig. Ønskene i år er veldig mange så for å ikke ramse opp alle tar jeg de fem øverste.

De to første som jeg ikke kan legge under treet er:

NR # 1: Espen.
Du er jo min skatt og jeg vil ikke miste deg.

NR # 2: Bil.
Jeg har spart penger og fått lån, så nå mangler jeg bare å finne bilen.

Ønskene som kan legges under treet:

NR # 1: Nescafé Dolce Gusto Circolo Black.
Jeg må bare ha en sånn en!
Bildet er fra fotballfrue.no.

NR #2: UGGS!
For en varm og god vinter.


NR # 3: Rosendahl Grand Cru.
*Samle, samle, samle*


Får håpe jeg har vært snill jente i år da. Smil.

Ingen kommentarer: