fredag 7. oktober 2011

Alt er klart

Som sagt tidligere, i helga blir det golv og varme på barne-/gjesterommet. Sweet!! Jeg fikk rydda rommet i dag og når Espen kom hjem fra jobb gikk han løs på gulvet og fikk fjernet det. Flinke!

 

Jeg gleder meg så utrolig mye til å endelig bli "ferdig" med rommet. Når det nye golvet er på plass kan jeg begynne med det jeg elsker å gjøre. Å innrede. Planen var at vårt første gull skulle ha det rommet. Nå er planen at vårt andre gull skal ha rommet, når den tid kommer. Så imens skal det være et gjesterom. Vi har hatt mange overnattingsgjester etter fester o.l. siden vi flyttet inn, men har ikke hatt noen ekstra sengeplasser utenom sofaen.

 

På barnerommet er planen å sette inn en enkel sovesofa som jeg har fått av broren min som skal bli til en stor kose-/lesekrok til gullet vårt med masse puter. Der kan vi ligge og kose oss med gullet vårt. Lese, synge og slappe av. Rommet er for lenge siden innreda inne i hodet, og det ser veldig bra ut! Så når golvet er på plass får vi se om det blir like fint i virkeligheten. Siden vi uansett skal ha dit en sovesofa kan vi bruke det som gjesterom så lenge til gullet vårt er her og til gullet flytter inn på rommet sitt. Perfect!


























Nå gleder jeg meg til helga er over for da har jeg masse å pusle med og det skal bli moro!

-puss puss

Ingen kommentarer: