fredag 7. oktober 2011

Kaos?

 Ja, det kan man trygt si! Barnerommet er tømt og det gjør at det er kaos i resten av leiligheta. Det står seriøst ting og rot overalt! På kjøkkenet, soverommet, stua, gangen, vaskerommet og garasjen. Det eneste stedet hvor vi ikke har satt noe av rotet er på badet. Ikke mye hjemmekoselig, jeg hater rot! Her kan dere se selv :


Så i dag har jeg en jobb å gjøre! Leiligheten skal ryddes så mye som mulig, og ting vi ikke har bruk for og ikke behøver skal kastes! Vi har for mye ting og tang! Wish me luck!

Jeg skal jobbe hele helgen, og har stengevakter alle dagene. På lørdag før jobb skal jeg hjelpe til med å legge gulv, så jeg vet ikke hvor mye blogging det blir på meg, men jeg skal prøve og komme med noen updates i løpet av helga. Ha en fin helg alle dere som titter innom!

-puss puss

Ingen kommentarer: