onsdag 12. oktober 2011

Gjeste-/barnerom: innredet!

Her kommer da noen bilder av det "nyeste" rommet i leiligheta. Dette er en midlertidig løsning og rommet er så absolutt langt i fra ferdig. Rommet ble veldig IKEA-IKEA, men når framtiden er klar skal rommet også bli klart. I tillegg mangler vi mange hyller, bildelister og bilder på veggene som kommer opp etterhvert. I går prioriterte jeg å få på plass møbler og å rydde og organisere ting og rot, og jeg ble veldig fornøyd når jeg klarte å "kvitte" meg med alt rotet. Her kommer et bilderas av den midlertidige løsningen:


Sovesofaen som skal bli en liten lese-/pute-/kosekrok i framtiden. Legg ned ryggen og det blir den fineste kosekroken. Vi hadde tenkt å ha en sånn krok i stua først, laget av europaller m/madrasser og mange puter, men vi fant ut at det passet bedre å ha den på dette rommet i stedet for å utnytte plassen. I framtiden kommer vi til å benytte masse tid her! Takk for sovesofaen Kent!




 -puss puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig det ble!!! Du er flink du Line.
Likte den lille gyngestolen, hvor er den kjøpt?

Line sa...

Takk:) Det er bare en midlertidig løsning da og skal bli mye mye bedre senere:)

Den fikk jeg i julegave for et par år siden.. Den var opprinnelig i trehvit, men jeg malte den hvit.. :)