onsdag 12. oktober 2011

Verdens fineste teppe er snøen!

På søndag kom det endelig snø!! "WOOHOO!!" Jeg elsker virkelig vinteren, det er så utrolig koselig og det blir så mye lysere ute selv om det er mørkt ute. Jeg skulle på jobb på søndag, og dro avgårde med sommerdekk og 5-10cm snø ute.. Det var bare så vidt jeg kom meg på jobb, men det gikk.. Jeg kom meg ikke hjem med sommerdekkene. Espen kom på jobb og byttet dekk for meg så jeg kom meg hjem igjen. Verdens snilleste kjæreste, det har jeg! Mye av snøen ligger fortsatt og jeg håper det kommer masse mer snart! 

 Foto fra første snøfall i fjor.

Når snøen kommer følger julestemningen med. Snø og kaldt ute, stearinlys og varme i ovn inne. Jeg har allerede begynt å handle inn litt julepynt, julegaver og diverse til julen, og jeg gleder meg til det kommer masse fint til julen i butikkene. Vår første jul som samboere blir hvit her i huset. Jeg gleder meg så mye til å pynte til jul! Det blir så koselig å feire jul sammen med Espen. I can't wait!


-puss puss

Ingen kommentarer: