fredag 14. oktober 2011

Knaggrekker

I de siste månedene har jeg handlet inn masse interiør til leiligheta for å få det hjemmekoselig. Jeg elsker å  innrede og å drive med interiør her hjemme. Espen er ikke så veldig interessert i det, så da tar jeg med glede meg av den biten.

Noen ganger har jeg kjøpt ting som vi ikke har behøvd eller ting vi allerede har fra før og nok av. Knaggrekker er en av tingene jeg har kjøpt mange av. Jeg har hengt opp mange, men nå sitter jeg igjen med 5 knaggrekker som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre meg.. Haha.. Bare se her:


De jeg allerede har hengt opp henger det ytterjakker, klær, skjerf og vesker på. Men hva skal jeg bruke disse 5 som fortsatt har prislappen på?
  • Den ene blir kanskje hengt i gangen når to blir til en familie på tre.
  • 1-2-3 knaggen hadde jeg planer om å henge på barnerommet hvis vi får en gutt i framtiden.
Hvis noen har forslag, så kom med det er dere snille! Kanskje jeg må selge de eller gi de bort til jul?

-puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hva med å henge opp vintagekort, flettet hjerte, skilt+++ på den hvite knaggrekken din. Det har jeg gjort hjemme- veldig dekorativt. Man tenker egentlig ikke over at det er en knaggrekke som henger der forresten ;)